VERZENDINGEN

Moet ik verzendkosten betalen?
Per bestelling hanteren wij een vast tarief aan verzendkosten van €7,95.

Kan ik een ander afleveradres opgeven?
Ja, dat is mogelijk. Er kan onderscheid gemaakt worden tussen het factuuradres en het afleveradres. Deze optie wordt zichtbaar bij afrekenen van de bestelling.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
POSTNL of DHL verzorgt de leveringen van HEUS Sport. Wij streven naar levering binnen 14 dagen. 

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst ontvang je per e-mail een bevestiging van jouw bestelling. Mocht je deze niet hebben ontvangen, check dan eventueel de SPAM of Ongewenste Reclame mailbox. Overigens kan je altijd checken of je bestelling is doorgekomen via je eigen Account. Daar staat een overzicht van jouw bestellingen.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, dat is mogelijk. Alle verzendingen zijn voorzien van Track&Trace.

 

BETALINGEN

Wanneer moet ik betalen?
Betaling doe je direct bij jouw bestelling, dus vooraf. Wij werken in onze webshop met het betaalplatform van Mollie, waarbij je via IDeal en PayPal kunt betalen.

Krijg ik een bevestiging van de betaling?
Nadat jouw bestelling en betaling is gedaan ontvang je automatisch een mail met daarin een bevestiging van de bestelling en betaling.

 

RUILEN EN RETOUR

Is het mogelijk om de bestelling te ruilen?
Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over jouw aankoop. Mocht dit onverhoopt niet zo zijn, dan is er de mogelijkheid om jouw bestelling te retourneren. Neem hiertoe contact op met [email protected] en samen zoeken wij naar een snelle en passende oplossing.

Binnen hoeveel dagen kan ik mijn bestelling ruilen?
Hiervoor geldt de wettelijke termijn van 14 dagen voor herroeping van je bestelling.

Moet ik betalen voor het terugsturen van de bestelling?
Dit hangt af van de reden voor terugsturen.

Indien het een beschadigd product betreft of een foutieve levering, dan is er de mogelijkheid om gratis te retourneren.

Daarnaast worden door jouw club pas-maten gefaciliteerd, zodat je als klant direct de juiste maat kan bestellen. Het is namelijk niet mogelijk om producten te ruilen.

Als er geen alternatief product of maat is, krijg ik dan mijn geld terug?
Stel dat jouw product beschadigd is of wij hebben een verkeerde maat toegestuurd. Dan sturen wij jou uiteraard snel daarna een onbeschadigde versie of juiste maat toe. Mocht het onverhoopt zo zijn dat jouw maat niet meer op voorraad is of dat van jouw beschadigde product een nieuwe versie niet meer leverbaar is, dan storten wij uiteraard jouw aankoopbedrag terug. Dit geschiedt meestal binnen 5 werkdagen na ontvangst en goedkeuring van jouw retour.

Naar welk adres kan ik mijn bestelling retourneren?
Dat laten wij weten tijdens ons contact. HEUS Sport werkt namelijk met verschillende partners die voor ons het fufilment verzorgen.

 

BEDRUKKINGEN / PERSONALISATIE

Weergave bedrukkingen / personalisatie
De weergave van de naam en / of initialen op de verschillende artikelen geeft een indicatie van de uiteindelijke uitvoering op de verschillende artikelen. Voor de daadwerkelijke uitvoeringen van naam en / of initialen verwijzen wij naar de voorbeelden aanwezig op de club.

LET OP: optimale weergave op producten is bij een PC of Laptop. Op een Tablet of Mobiel of bij het verkleinen van de schermen 'verschuift' de positie van de naam of initialen.

 

COLLECTIE - KLEUREN / MATEN

Hoe is de pasvorm van het assortiment?
Op de club zijn pasmaten van alle items zoals deze worden aangeboden in de webshop aanwezig. Wij adviseren dan ook om voorafgaand aan jouw bestelling in de webshop te passen op de club.

SERVICE EN CONTACT

Waar kan ik terecht voor mijn vragen omtrent bestellingen/retouren/betalingen?
Staat het antwoord op jouw vraag niet vermeld in deze rubriek neem dan contact met ons op via het contactformulier onder het kopje contact.
Je kan ook mailen naar [email protected].